Bezoek ook:  

Usability & Conversie

Het is bewezen: Eigen & Wijze verbetert het rendement van uw website

Om meer leads te genereren is het niet alleen belangrijk om meer bezoekers naar uw website te trekken. Het verbeteren van usability (gebruiksvriendelijkheid) en conversie spelen ook een belangrijke rol. Conversie betekent kort gezegd het succesvol binnenhalen van een klant. Dat wil zeggen dat een bezoeker van uw website gedaan heeft wat u wilt.

Doordat Eigen & Wijze veel aandacht besteed aan de gebruiksvriendelijkheid van uw website zorgen we ervoor dat een bezoeker altijd doet wat u wilt.  

Het bewijs? Met Google Analytics kunnen de resultaten nauwkeurig worden vastgelegd en bijgehouden. Ook kunnen we met Google Analytics achterhalen of aanpassingen in uw website noodzakelijk zijn.
 
Eigen & Wijze heeft veel ervaring met usability en het verbeteren van conversie. De volgende resultaten bewijzen het:

  • Na de lancering van de nieuwe website van Leeuwarder Bioscopen is het aantal bezoekers met ruim 47% gestegen.
  • De website van attractiepark Duinen Zathe wordt gemiddeld 145 keer per dag bezocht, met pieken van 614 bezoekers per dag.
  • Een bezoeker blijft gemiddeld bijna 3 minuten op de website van Woonwinkel WinjeWanje. De website is in drie maanden tijd al ruim 13.000 keer bezocht.


Zo weet u zeker dat met een gebruiksvriendelijke website van Eigen & Wijze de conversie stijgt.

 

Voorbeelden
  • Usability & Conversie
  • Usability & Conversie
vorige fotovolgende foto

Wilt u meer leads genereren via uw website?

Maak gebruik van onze ervaring in tal van branches. Ook voor uw bedrijf leidt de juiste mix tot succesvolle leads en meer omzet.

(058) 216 44 65

of maak hier een afspraak